Tilausehdot

Yritys: Gifted Group Oy, Itälahdenkatu 20, 00210 Helsinki

HS Kaupan Asiakaspalvelu:

HS Kauppa
Sähköposti: asiakaspalvelu@eshop.fi
Puhelinnumero: 075 3285105
Arkisin 11.00-16.00

Noutopiste: Itälahdenkatu 20 A. 4.krs, 00210 Helsinki

Nämä tilausehdot ovat Gifted Group Oy:n hallinnoiman HS Kauppa -verkkokaupan tilausehdot (jäljempänä ”HS Kauppa”). Näitä tilausehtoja sovelletaan tilauksiin, joissa asiakas (jäljempänä ”Asiakas”) tilaa HS Kaupasta tuotteita tai palveluita.

Asiakas vakuuttaa ilmoittaneensa tuotteen toimitusta varten mahdollisesti antamansa tiedot oikeina ja ajantasaisina sekä tutustuneensa tilausehtoihin.

HS Kaupan Asiakaspalvelu vastaa mieluusti kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ennen yhteydenottoa, ota esille asiakasnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta

1. Tuotehinnat sekä pakkaus- ja postikulut

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (10 % kirjat, 24 % muut tuotteet).

Tilaukseen lisätään käsittely- ja toimitusmaksu 5,90 euroa lukuun ottamatta HS Teema-lehtiä, joiden käsittely- ja toimitusmaksu on ilmainen. Mahdolliset toimituskuluiltaan ilmaiset tilausrajat on esitetty kaupan ostoskorissa.

2. Maksutapa

Tilauksen voit maksaa joko pankkien verkkomaksulla, Klarna-laskulla, Paypalillä tai luottokortilla. Kaikki HS Kauppaissa käytettävät maksutavat ovat suojattuja ja turvallisia käyttää.

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii HS Kauppain maksupalveluntarjoajana yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu toteutetaan Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka HS Kauppa on ottanut Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana seuraavien maksutapojen osalta:

  • Nordea
  • Osuupankki
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • Danske Bank
  • Aktia
  • Nooa Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Säästöpankki
  • S-Pankki
  • Tapiola Pankki
  • Mastercard Credit
  • Mastercard Debit
  • Visa Credit
  • Visa Debit
  • Visa Electron
  • Diners Club
  • Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Saamme tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi. Maksu tilitetään edelleen HS Kaupalle.

    Maksupalvelun tarjoaja:
    Paytrail Oyj,
    2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 JYVÄSKYLÄ
    Finland
    asiakaspalvelu@paytrail.com
    Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)

    3. Tilausvahvistus

    Tilaukselle lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää seuraavat tiedot:
    - tilausnumeron
    - tilauksen sisällön
    - tuotenumerot
    - tuotteiden hinnat ja kokonaishinnan Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle myös postitse tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille mikäli otat yhteyttä HS Kaupan asiakaspalveluun.

    4. Toimitusaika

    Toimitusaika määräytyy tuotekohtaisesti ja löytyy jokaisen tuotteen kohdalta. Saatavuus kertoo tuotteen varastotilanteen.Tilaukset lähetetään viimeistään seuraavana työpäivänä. Pääsääntöisesti tilausten toimitusaika on 1-2 arkipäivää.

    5. Kuljetukset

    HS Kauppa toimittaa tilauksia vain Manner-Suomeen. Tilaukset tulevat kotiisi kirjeitse, jos ne ovat enintään 25 x 40 x 3 cm kokoisia ja painavat enintään 0,5 kg. Tätä suuremmat tilaukset toimitetaan pakettina toimipaikkaan tai Postin Smartpost-automaattiin. Kokonsa puolesta Postin perusjakeluun soveltumattomista lähetyksistä saat saapumisilmoituksen Postin kulloistenkin käytäntöjen mukaisesti.

    6. Palautusehdot

    Kaikissa myymissämme tuotteissa on 30 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä HS Kaupan Asiakaspalveluun ja tarkista palautusoikeutesi - näin säästät aikaa ja vältyt turhilta visiiteiltä postitoimipisteessäsi. Asiakaspalvelusta saat tarkat ohjeet asiakaspalautuksen tekemiselle.

    Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton tilaajalahja ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, tulee sinun palauttaa myös tilaajalahja mikäli tilauksen loppusumma jää alle tilauslahjaan oikeuttavan summan. Muussa tapauksessa HS Kauppa vähentää tilaajalahjan kaupan ostoskorissa ja tuotesivulla näkyvän arvon rahanpalautuksen yhteydessä.

    Mikäli palautat tuotteita tilauksesta, jossa on tietyllä summalla ostettaessa saanut alennuksen ja palautuksen jälkeen summa jää alle alennukseen oikeuttavan summan, menetät alennuksen ja alennus poistetaan jäljelle jääneen tilauksesi hinnasta. Esimerkiksi, jos palautat tuotteita tilauksesta ja tilauksen arvo jää alle ilmaisen toimituksen oikeuttavan rajan, niin tilauksen kulloisetkin toimituskulut lisätään tilauksen hintaan.

    Paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista. Noutamattomista paketeista perimme kulut eli palautuvan paketin postikulun hinnan ja käsittelykulut, yhteensä 14,90 euroa. Teemme kaikista noutamattomista paketeista automaattisen rahanpalautuksen, josta vähennämme suoraan tuon summan.

    Mikäli tilaus tai tuote palautetaan 30 päivän palautusajan jälkeen, lähetämme paketin takaisin postiennakolla ja veloitamme käsittely- ja postiennakkokulut palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä 14,90 euroa + 5,00 euroa = 19,90 euroa. Mikäli pakettia ei silloinkaan lunasteta, siirtyy palautuneen lähetyksen omistusoikeus kauppiaalle.

    7. Virheellinen tai vioittunut tuote

    HS Kauppa vastaa mahdollisista virheellisistä tuotteista kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Mikäli tuote on virheellinen, vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, ota välittömästi yhteyttä HS Kaupan Asiakaspalveluun. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos tuote on vioittunut toimituksessa, toimi samoin kuin vaihtaessasi tai palauttaessasi tuotetta. Halutessasi voit aina lähettää HS Kaupan Asiakaspalveluun sähköpostia.

    8. Asiakkaan tietojen käsittely

    HS Kaupan Asiakkaat ovat Gifted Group Oy:n asiakkaita. Tiedot Asiakkaan henkilötietojen käsittelystä löydät Gifted Group Oy:n tietosuojalausekkeesta

    9. Vastuut ja vahingonkorvaukset

    HS Kauppa ei vastaa Asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista.

    HS Kauppa ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

    10. Tilausehtojen muutokset

    HS Kaupalla on oikeus muuttaa tilausehtoja ja hintoja aika-ajoin oman harkintansa mukaan. Kutakin HS Kaupan tilausta koskevat tilaushetkellä voimassa olevat tilausehdot.

    11. Erimielisyydet

    Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan osapuolten välisillä neuvotteluilla. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovintoon, riita ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Asiakas voi nostaa kanteen myös sen paikkakunnan alioikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on kotipaikka. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla.

    Asiakkaan on myös mahdollista saattaa riita-asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, www.kuluttajariita.fi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan, Asiakkaan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan, www.kuluttajaneuvonta.fi. Euroopan komissio tarjoaa myös verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin, joka on erityisesti tarkoitettu toisessa EU-maassa asuvalle kuluttajalle, http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Näillä tilausehdoilla ei rajoiteta Asiakkaalle pakottavasta kuluttajalainsäädännöstä tai muusta pakottavasta lainsäädännöstä seuraavia oikeuksia.

    HS Kaupan tilausehdot 8.11.2019