ASIAKASPALVELU
Tyytyväinen asiakas on kaiken tekemisemme lähtökohta. eShopin asiakaspalvelu huolehtii siitä, että asiakas myös palaa ostoksille.
Asiakaspalvelu on tärkeä linkki asiakkaan, tavarantoimittajien, kuljetusliikkeiden ja muiden tiimien välillä. Sen tehtävänä on auttaa asiakasta, ratkaista ongelmatilanteita sekä hoitaa reklamaatioita.

Monikanavaista ja ammattimaista asiakaspalvelua
Asiakaspalvelu on eShop Firstin vahvaa ydinosaamista. Olemme hoitaneet tilauksiin, tuotteisiin, toimivuuteen ja kuluttajansuojaan liittyviä toimintoja hallinoimissamme verkkokaupoissa jo lähes 20 vuoden ajan. Olemme tänä aikana oppineet käytännössä sen, mitä asiakkaamme odottavat toimivalta palvelulta.
Asiakaspalvelutiimimme hoitaa päivittäin lukuisia kohtaamisia niin sähköpostitse, puhelimitse, chatissa kuin kasvotustekin sujuvasti sekä suomeksi, ruotsiksi että englanniksi. Asiakaspalvelun teknologisena ratkaisuna on Zendeskin palkittu monikanavainen palvelualusta, joka mahdollistaa normaalin asiakasyhteydenpidon lisäksi myös sosiaalisen median kanavien palautteiden ja kysymysten hallinnan.
Töitä tehdään rennossa ja avoimessa ilmapiirissä, koska positiivinen fiilis tarttuu myös asiakkaisiin. Voitte huoletta jättää asiakkaanne ammattitaitoisen tiimimme hoidettavaksi. Palvelemme asiakkaitanne sovituissa kanavissa toiveidenne mukaan personoidulla otteella.
Miksi eShopin asiakaspalvelu?
Kun asiakkaasi ottaa sinuun yhteyttä on kyse yleensä ongelmanratkaisusta. eShopin asiakaspalvelu ottaa asiakkaasi haltuun ihmisenä ihmiselle ja huolehtii, että hänen tarpeensa tulevat huomioitua viivyttelemättä ja ammattitaitoisesti. Huonokin kokemus voidaan kääntää positiiviseksi kunhan se osataan hoitaa kunnialla. Kun oma aika tai resurssit eivät enää riitä kasvavien kontaktien hoitamiseen, niin ei hätää – eShopin ammattitaitoinen tiimi ottaa heistä mielellään kopin.

Itälahdenkatu 20
00210 HELSINKI
0753 285 108
info@eshop.fi