ASIANTUNTIJAPALVELUT
eShopin asiantuntijapalvelujen tavoitteena on edistää verkkoliiketoimintanne kasvua ja laajentamista niin kotimaisilla kuin kansainvälisilläkin markkinoilla.
Kasvu pohjautuu hyvään verkkokauppastrategiaan, kilpailuetua tuovaan konseptiin sekä jatkuvaan kehittämiseen. Konsulttitiimimme auttaa tässä alkuun kehittämämme EMBRACE™-mallin avulla.
Autamme määrittelyn yhteydessä oikean ratkaisupaketin ja palveluiden valinnassa. Kokeneet asiantuntijamme vastaavat myös verkkokauppaprojektien johdosta uutta verkkokauppaa rakennettaessa tai nykyisen kaupan liittämisessä eShop-ympäristöön.

Verkkokaupan konsultointi
Kokeneet asiantuntijamme ovat käytettävissäsi verkkokaupan koko kehitysmatkan ajan perustamisesta kansainväliseen kasvuun. Neuvomme, koulutamme, kehitämme kauppaasi kuin omiamme ja palvelemme kaikissa verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä. Olit sitten vasta harkitsemassa verkkokaupan kannattavuuden testaamista tai kokenut pitkän linjan ammattilainen, niin meiltä järjestyvät auditoinnit, teemojen ympärille rakennetut koulutuspäivät kuin jatkuvan kehityksen tukikin.
yhtestyön käynnistäminen EMBRACE-mallin avulla
Hyödynnämme yhteistyön käynnistämiskonsultoinnissa EMBRACE-mallia, jonka kautta pääsemme kartoittamaan järjestelmällisesti tehokkaan polun verkkokauppasi kehitykselle. Mallissa käydään läpi kauppasi olemassaolon edellytykset yksi kerrallaan, jotta saavutamme yhteisen tilannekuvan kokonaisuudesta.
Ecom strategy and ambition
Measuring systems
Business model
Reach
Act
Convert
Engage
Nykytila ja kasvupotentiaali
Mikäli yhtiönne operoi jo verkkokauppaa, mutta kaipaa siihen ulkopuolista näkökulmaa niin siihen tarpeeseen valikoimastamme löytyy verkkokaupan kartoituspalvelu. Palvelussamme kartoitamme kauppanne nykytilanteen ja kasvupotentiaalin kokonaisvaltaisen tilannekuvan saavuttamiseksi.
Verkkokaupan UI/UX auditointi
Verkkokaupan käytettävyyden arviointi perustuu ennenkaikkea dataan ja on siksi objektiivinen auditointi siitä, miten käyttäjät verkkokaupassa liikkuvat. Asiantuntijamme kartoittavat kaikki tärkeimmät käyttökokemukseen ja sitä kautta suoraan verkkokaupan konversioon vaikuttavat tekijät mm. verkkokaupan nopeuden, ymmärrettävyyden, sujuvuuden sekä luotettavuuden. Auditoinnin raportti on selkeä toimenpidelista sille, miten käyttökokemusta voidaan kehittää.
Auditoinnin kohteena: UX, Ostospolku, tuotteet, sisällöt, ulkoasu, analytiikka, tilaus & toimitusprosessi, asiakashankinta ja hakukonenäkyvyys.
Uuden verkkokaupan konseptointi tai vanhan terävöittäminen
Konseptointi on lähtölaukaus menestyvälle verkkokaupalle. Projektin jälkeen tiedät, mitkä ovat verkkokauppasi toteutuksen tavoitteet, rakenne ja ulkoasun vaatimukset suhteessa valittuihin kohderyhmiin ja tavoiteltuun yrityskuvaan. Digitaalisen palvelun rakentaminen tai uudistaminen toteutetaan konseptoinnissa vahvistettujen tietojen pohjalta.
liiketominnan digitalisoimisen rahoituspalvelut
Konsulttimme auttavat myös soveltuvan projektirahoituksen hankkimisessa, jos tavoitteenasi on liiketoiminnan digitalisoituminen ja/tai kansainvälinen laajentuminen.
Jatkuva verkkokaupan asiantuntijapalvelu
Mikäli tarvitset ulkoistettua verkkokauppa-asiantuntijaa, olemme valmiita auttamaan sinua monin eri tavoin. Yrityksellä ei aina riitä aika tai osaaminen verkkokaupan kehittämiseen. Sinulla voi olla myös tarve jonkin tietyn osa-alueen kehitykseen. Tarjoamme käyttöösi 10 asiantuntijan resursseja, sekä laajaa kumppaniverkostoa, jonka avulla autamme kauppiasta menestymään verkossa. Asiantuntijoillamme on vuosien kokemus erilaisista verkkokaupoista ja niiden elinkaarien eri vaiheista.
Customer Success tiimi rakentaa menestystä kanssanne
Kun uusi asiakas saapuu eShopille, ottaa projektipäällikkö asiakkaan huomaansa ja suunnittelee sekä toteuttaa asiakkaalle joko uuden verkkokaupan perustamisen ja käyttöönoton tai legacy-ratkaisun saattamisen palvelujemme piiriin. Käyttöönottoprojektin valmistuttua asiakkuusjohtaja ottaa asiakasvastuun ja huolehtii asiakkuudesta koko asiakkaan elinkaaren ajan pitäen asiakkaaseen säännöllisesti yhteyttä. Matkan varrella eShopin spesialistitiimi on asiakkaidemme käytössä tuottaen sovittuja palveluja.
Kiinnostuitko eShopin palveluista ja haluaisit kuulla lisää?
Ota yhteyttä asiantuntijaamme ja kartoitetaan yhdessä organisaationne verkkokauppatarpeet.

Itälahdenkatu 20
00210 HELSINKI
0753 285 108
info@eshop.fi