DISPLAY JA REMARKETING

Display-mainonta on tehokas tapa parantaa brändisi näkyvyyttä verkossa ja remarketing:in avulla kohdennat tehokkaasti mainoksesi  käyttäjille, jotka ovat jo aiemmin vierailleet palvelussasi.

Mitä on display-mainonta?

Display-mainonta on verkossa näkyvää mainontaa, joka voidaan esittää sivustoilla tai sovelluksissa sisältäen bannerimainoksia, interaktiivisia mainoksia tai videoita. Tämän tavoitteena on lisätä brändin näkyvyyttä ja saada mainoksen kohderyhmä huomioimaan tuotetta tai palvelua.

 

Mitä on remarketing?

Remarketing on mainonnallinen tekniikka, jossa mainoksia esitetään aiemmin palvelussasi vierailleille käyttäjille. Tämä tapahtuu seuraamalla käyttäjän verkkoaktiivisuutta ja esittämällä heille mainoksia, jotka ovat relevantteja heidän aiemmille vierailuilleen palvelussa.

 

Miksi nämä tekniikat ovat tehokkaita yhdessä?

Display-mainonta ja remarketing yhdessä tarjoavat tehokkaan tapahtumaketjun verkossa näkyvästä mainonnasta brändin muistamiseen ja ostoksiin. Display-mainonta lisää brändin näkyvyyttä ja huomiota, kun taas remarketing kohdentaa mainokset entistä tehokkaammin käyttäjille, jotka ovat jo kiinnostuneita tuotteesta tai palvelusta.

Miten näitä tekniikoita voidaan käyttää tehokkaasti?

Näitä tekniikoita voidaan käyttää tehokkaasti, kun niitä käytetään yhdessä ja integroidaan yrityksen markkinointistrategiaan. Display-mainonta ja remarketing täytyy myös kohdentaa oikealle kohderyhmälle ja sisältää relevantteja ja mieleenpainuvia mainosviestejä.

Google-ikoni

GOOGLE

Maksettu mainonta Google-haussa. Sopii erityisesti tuotteille, joita etsitään Google-haun kautta ja ostaja tietää mitä on ostamassa.

eSHOPERATOR somemarkkinointi

ADFORM

Somessa tavoitat uusia yleisöjä tehokkaasti sekä tuottamalla orgaanista sisältöä että mainostamalla.

eSHOPERATOR uutiskirjemarkkinointi

FACEBOOK

Luomme uutiskirjeet, lähetämme ne puolestasi ja analysoimme tulokset.

Yhteenveto Display-mainonnasta ja remarketingista

Display-mainonta ja remarketing ovat tehokas tapa parantaa verkossa näkyvyyttä ja brändin tunnettuutta. Nämä tekniikat ovat tehokkaampia yhdessä ja integroituna yrityksen markkinointistrategiaan. On tärkeää kohdentaa mainontaa oikealle kohderyhmälle ja sen tulee sisältää relevantteja ja mieleenpainuvia mainosviestejä saavuttaaksemme parhaan mahdollisen tuloksen.

Me eShoperatorilla voimme auttaa yritystäsi hyödyntämään Display-mainontaa ja Remarketingia ja varmistamaan verkkokauppasi menestyksen.

 

Yhteydenottopyyntö

13 + 14 =