Verkkokaupan asiakaspalvelu

Hoidamme tilaukset, palautukset, noutopisteen ja showroomin

Tyytyväinen asiakas on kaiken tekemisemme lähtökohta. eShopin asiakaspalvelu huolehtii siitä, että asiakas myös palaa ostoksille.

Asiakaspalvelu on tärkeä linkki asiakkaan, tavarantoimittajien, kuljetusliikkeiden ja muiden tiimien välillä. Sen tehtävänä on auttaa asiakasta, ratkaista ongelmatilanteita sekä hoitaa reklamaatioita.

Ammattimaista asiakaspalvelua

Asiakaspalvelu on eShop Firstin vahvaa ydinosaamista. Olemme hoitaneet tilauksiin, tuotteisiin, toimivuuteen ja kuluttajansuojaan liittyviä toimintoja hallinoimissamme verkkokaupoissa jo lähes 20 vuoden ajan. Olemme tänä aikana oppineet käytännössä sen, mitä asiakkaamme odottavat toimivalta palvelulta.

Asiakaspalvelutiimimme hoitaa päivittäin lukuisia kohtaamisia niin sähköpostitse, puhelimitse, chatissa kuin kasvotustekin sujuvasti sekä suomeksi, ruotsiksi että englanniksi. Asiakaspalvelun teknologisena ratkaisuna on Zendeskin palkittu monikanavainen palvelualusta, joka mahdollistaa normaalin asiakasyhteydenpidon lisäksi myös sosiaalisen median kanavien palautteiden ja kysymysten hallinnan.

Töitä tehdään rennossa ja avoimessa ilmapiirissä, koska positiivinen fiilis tarttuu myös asiakkaisiin. Voitte huoletta jättää asiakkaanne ammattitaitoisen tiimimme hoidettavaksi. Palvelemme asiakkaitanne sovituissa kanavissa toiveidenne mukaan personoidulla otteella.

Asiakaspalvelun kanavat

Puhelinpalvelu: Asiakaspalvelumme puhelinvaihde on auki arkisin klo 10-16. Palveluaikoja voidaan myös räätälöidä erikseen.

Chat ja Some: Palvelemme asiakkaitasi valitsemissasi alustoissa ja kanavissa.

Sähköposti: Palvelemme asiakkaita sähköpostitse henkilökohtaisella ja brändisi mukaisella otteella.

Miksi valita eShopin ulkoistettu asiakaspalvelu?

Kun asiakkaasi ottaa sinuun yhteyttä on kyse yleensä ongelmanratkaisusta. eShopin asiakaspalvelu ottaa asiakkaasi haltuun ihmisenä ihmiselle ja huolehtii, että hänen tarpeensa tulevat huomioitua viivyttelemättä ja ammattitaitoisesti. Huonokin kokemus voidaan kääntää positiiviseksi kunhan se osataan hoitaa kunnialla. Kun oma aika tai resurssit eivät enää riitä kasvavien kontaktien hoitamiseen, niin ei hätää – eShopin ammattitaitoinen tiimi ottaa heistä mielellään kopin.

  • Kattavat palvelut: Tilaukset, palautukset, noutopiste ja showroom hoidossa.
  • Asiakastyytyväisyys: Tyytyväinen asiakas palaa ostoksille.
  • Ammattitaito: 20 vuoden kokemus asiakaspalvelusta.
  • Monikanavainen tuki: Sähköposti, puhelin, chat ja sosiaalinen media.
  • Monikielisyys: Palvelu suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
  • Teknologia: Zendeskin palkittu palvelualusta.
  • Personoitu palvelu: Asiakkaan toiveiden mukainen henkilökohtainen ote.
  • Joustavat aukioloajat: Räätälöitävät palveluajat.

Meiltä saat kaikki verkkokauppaan liittyvät palvelut

eShopin palvelupaletista voit valita kaiken tarvitsemasi.

Jalkautamme kohderyhmillesi sopivat kanavat tavoitteelliseen ja tehokkaaseen käyttöön.
Hoidamme verkkokauppasi tilaukset, palautukset, noutopisteen ja showroomin.
Tarjoamme konsultointia, koulutusta, projektijohdon ja kattavat asiakasyhteydet.
Huolehdimme varastoinnista, täydennyksistä, ja lähetyksistä kaikkialle maailmaan.
Järjestämme maksuliikennepalvelut, sopimukset, GDPR-yhteensopivuuden ja raportoinnin.
Hallinnoimme puolestasi verkkokauppa-alustoja, rajapintoja ja jatkuvaa teknistä kehittämistä.
Hoidamme verkkokauppasi hakukone-optimoidun tuotehallinnan, kuvaukset ja käännöstyöt.
Pidämme huolen, että portfoliosi pysyy ajan tasalla niin hyllyssä kuin kaupassasikin.
Luomme verkkokaupalle brändisi arvojen ja tavoitteiden mukaisen ulkoasun & rakenteen.

Verkkokaupan asiantuntijat apunasi

Eetu Leino

Eetu Leino

Business Development Manager
Petteri Pajari

Petteri Pajari

Managing Director, Partner
Elias Ahola

Elias Ahola

Business Director, Partner

Sampsa Vainio

Advisor, Partner

Kiinnostuitko eShopin palveluista?

Ota yhteyttä asiantuntijaamme, kartoitetaan yhdessä organisaationne verkkokauppatarpeet ja tehdään tarjous sopivasta paketista.